牛乳とハチミツ、ゆれて三日月を喰みるMilk and Honey, melted and tangle up the crescent

譜面絵画FumenKaiga

貞昌院Teisho-in
〒233-0012 横浜市港南区上永谷5-1-3Map5-1-3 Kaminagaya, Konan-ku, Yokohama 233-0012Map
2.16 Fri 19:00
2.17 Sat 14:00 / 18:00
2.18 Sun 12:00 / 16:00
上演時間Run Time 90 min

一般 ¥2,500

学割 ¥2,000

TPAM参加登録者特典:¥2,000

General ¥2,500

Student ¥2,000

TPAM Registrant Benefit: ¥2,000

 
日本語Japanese

現在か、少し未来の話です。日本の家族と、日本の家具について考えます。家具も人も、そこにある(あるいは居る)だけで良いと思っています。あるものが「存在」することで、気配が立ち上がります。周囲と溶け合い、もしくは反発をしながら空間は作られます。家の中において存在するもののうち、生物が家族で、無生物が家具、という考えをすることが出来ます。燃やすと、家具も家族も、有機物であることが分かりやすくなります。

詳細・お問い合わせ
http://fumenkaiga.wixsite.com/fumenkaiga
twitter: @Fu men_Kaiga
fumen.kaiga@gmail.com

Now, or maybe in the near future. We think about the Japanese family, and about Japanese furniture. It's enough for both furniture and people to just exist. A thing exists, and so its presence comes into being. It creates a certain space by blending into its surroundings, or maybe by rebelling against them. Among the things that exist in a house, you can conceive of the biological things as family and the non-biological things as furniture. If you burn either family or furniture, it becomes easy to see that they are organic.

More information / Contact
http://fumenkaiga.wixsite.com/fumenkaiga
twitter: @Fu men_Kaiga
fumen.kaiga@gmail.com

譜面絵画FumenKaiga

2016年5月発足。関東を中心に活動している。同年、『決して、交わらないぬるい星』と『新しい走馬灯の探し方』の2本の作品を上演するとともに旗揚げをする。 発足以来、三橋亮太が全作品の脚本と演出を務める。現在、団員は5名。作品は現代口語演劇理論を据えている。そこからいかにクリエイションの幅を広げられるかを研鑽するための過程とし、作品を作っている。

Founded in May, 2016. Active in the Kanto region. In 2016, staged the double bill of Lukewarm Stars that Will Never Cross and How to Search for New Revolving Lanterns for the company's debut performance. Since the company was founded, Ryota Mitsuhashi has written and directed every production. There are currently five company members. The company's theatrical style is rooted in the methodology of "contemporary colloquial theater." This company pushes the limits of that methodology in their creative process.